№74 МЕТОДИЧНА РОБОТА.docx (35,8 kB)

 

 

Міністерство освіти і науки України

Відділ освіти Бучацької районної державної адміністрації

Тернопільської області

Берем’янська загальноосвітня школа І-ІІ  ступенів

48464, с. Берем’яни Бучацького р-ну, тел. (035 – 44) 4-27-30

05 вересня  2017 р.                                                                               № 74

 

 

Про організацію методичної роботи

з педагогічними кадрами в 2017-2018 н р.

 

 Методична робота одна з найбільш важливих ланок навчально-виховного процесу, це системна, колективна та індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної майстерності.

Діяльність педагогічного колективу школи за своїм змістом і результативністю була спрямована на реалізацію мети поставленої на початку начального року та виховання підростаючого покоління, а також на реалізацію чітко визначених принципів організації методичної роботи, на основі яких здійснювався системно-культурний підхід до вдосконалення особистості вчителя й розвитку його творчого потенціалу.

Аналіз підсумків роботи за 2016-2017 н.р. свідчить: колектив учителів у процесі своєї діяльності ефективно працює над реалізацією освітніх завдань, які були сконцентровані в проблемі: «Впровадження інноваційних форм і методів навчання у навчально-виховний процес».

Під час опрацювання проблеми конкретизувались питання щодо роботи з педагогічними кадрами:

ü Поглиблення знань з проблеми навчання та виховання, розвиток ініціативи та творчості на основі вивчення та впровадження ППД, нової моделі навчально-виховного процесу, новаторських пошуків;

ü Реалізацію принципів гуманізації навчального процесу, диференціації та індивідуалізації навчання, ідей громадської освіти, громадського виховання на основі особистісно-орієнтованого підходу у практичній роботі;

ü Надавання  адресної  практичної допомоги вчителеві на діагностичній основі щодо вирішення актуальних проблем навчання та виховання школярів, підвищення професійної компетентності педагогічних кадрі шляхом введення інноваційних технологій.

Аналізуючи діяльність школи щодо вирішення зазначених проблем, слід відзначити, що педагогічний колектив працював над їх реалізацією, про що свідчать результати роботи, а саме:

1.     Досягнуто якісно нових результатів навчання і виховання;

2.     Цьому сприяла система атестацій педагогічних кадрів, яка активізувала творчу діяльність, стимулювала неперервну фахову та загально методичну освіту вчителів, підвищила їх персональну відповідальність за результати навчання і виховання учнів.

У 2016-2017 н.р. проатестовано три вчителі: Березовська Г.Д., Легка М.І., Гайдуцька І.Б. Усі педагоги  пройшли курсове підвищення кваліфікації . Вчителі протягом атестаційного періоду  виступали зі звітами на методичних об’єднаннях, брали участь у педагогічних читаннях, науково-практичній конференції, засіданнях педагогічних рад, на яких ділилися своїми здобутками з колегами.

Робота над науково-методичною проблемою стала поштовхом для пошуку форм і функціональних структур з підготовки вчителя в загально методичному, психолого-педагогічному та науково-теоретичному  аспектах.

Основними напрямками вивчення діяльності вчителя були: предметна діяльність, методична грамотність, виховна спрямованість, а також соціалізація дитини; розвиток її особистості.

Значна методична робота велася з молодшими вчителями ( Бойчук І. В., Бесага Н. І. Дідух Л.І.) як з боку заступника директора Гайдуцької О. Б., так і з боку вчителів-наставників Страмик Н. Й. , Березовської Г. Д. ,Гайдуцької М.В. Систематично і цілеспрямовано проводилися тематичні консультації, індивідуальна робота, практичними порадами та глибоким аналізом роботи вчителям допомагала заступник директора з навчально-виховної роботи Гайдуцька О.Б.

У школі було організовано цільове і системне відвідування уроків, відвідано уроки вчителів, які атестувалися дирекцією школи, членами атестаційної комісії. На основі колективної думки готувався узагальнений аналіз відвіданих уроків, було вироблено рекомендації щодо подальшого розвитку перших і усунень інших.

На належному рівні велась робота методичного об’єднання вчителів початкових класів (керівник Страмик Н.Й.)класних керівників( Гайдуцька І.Б.). Ці методичні об’єднання пов’язували свою роботу із загальношкільною проблемою, вивчати та впроваджувати сучасні технології навчання.

Тому в змісті, структурі методичної роботи слід звернути увагу на пріоритетні напрямки розвитку освіти, процеси вивчення і впровадження перспективного досвіду, вироблення навичок самостійної роботи вчителів з літературою, аналізу і самоаналізу.

З метою подальшого вдосконалення роботи з педагогічними працівниками школи, підвищення рівня та результатів методичної роботи.

 

Н  А  К  А  З  У  Ю:

1.     У 2017-2018 н.р. продовжити роботу над науково-методичною проблемою: «Впровадження інноваційних форм і методів навчання у навчально-виховний процес»;

2.     Методичну роботу 2017-2018 н.р. організувати в таких формах:

Колективні форми роботи

-           педагогічна рада;

-           психолого-педагогічний семінар «Інноваційні технології – шлях до формування творчої особистості учня»

-           семінар-практикум;

«До вершин педагогічної майстерності»

Групові форми роботи:

-           групові консультації;

-           методичні об’єднання (класних керівників, вчителі початкових класів);

Індивідуальні форми роботи:

-           індивідуальні консультації;

-           робота над науково-методичною проблемою;

-           співбесіда;

-           аналіз уроків;

-           самоосвіта.

3.     Затвердити методичні об’єднання вчителів початкових класів, класних керівників;

4.     Провести епізодичні заходи з педагогами:

Ø   творчі звіти вчителів, які атестуються;

Ø   предметно-методичні тижні;

Ø   круглий стіл: «Проблеми удосконалення сучасного уроку».

5.     Керівником ШМО початкових класів призначити Березовську Г.Д.

6.     Керівником ШМО класних керівників призначити Яцків О.В.

7.     Керівникам ШМО до 05.09.13р. спланувати роботу на навчальний рік:

7.1.         Протягом вересня 2017р. з кожним учителем за його згодою визначити зміст і форму роботи над проблемою школи.

7.2.         У вересні скласти графік та підготувати й провести протягом року відкриті уроки з питань «Впровадження інноваційних форм і методів».

7.3.         До 02.09.2017 р. розробити й подати на погодження директору школи план роботи методичної ради.

8.     Адміністрації школи постійно створювати всі необхідні умови для організації методичної роботи, надати  адресну допомогу педагогічним працівникам.

9.     Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Гайдуцьку О.Б.

Директор школи                                                                  І.Б.Штогрин

 

 

                                                             Заступник директора школи

з навчально-виховної роботи                                                        О.Б.Гайдуцька